אטרקציות לילדים בדובאי הן לא סתם אטרקציות שתוכלו למצוא בכל מקום כי בדובאי הכל בגדול והכל מרשים.

 

דובאי היא יעד מפואר ועשיר באטרקציות מדהימות למבקרים בכל הגילאים, כולל ילדים. העיר מציעה את המבחר הגדול והמגוון של אטרקציות לילדים, החל ממקומות מרתקים לבילוי כל היום ועד לפארקי שעשועים המעוצבים במיוחד עבור ילדים קטנים ומתבגרים.

הנה כמה אטרקציות לילדים בדובאי שכדאי לבדוק:

מתחם לגולנד דובאי – אחת האטרקציות המובילות בעולם לילדים. המתחם כולל מעל 40 משחקי רכבת מעוצבים בצורת לגו, מגוון פעילויות בפארק מים ועוד. המתחם מיועד לילדים בגילאי 2-12 וכולל גם תצוגות חיות ומסעות חווייתיים ברחבי העולם. תמצאו שם השטת סירות, רכבות הרים, לימוד נהיגה, מגדלי טיפוס, פארקי משחקים, ירי ברובי לייזר, שיט בצוללת, מופעים ודברים נוספים מהנים לא רק לילדים.

 

היכנסו להזמנת כרטיסים מראש!

 

פארק אקווריום דובאי – אטרקציה נהדרת לכל המשפחה, שמציעה חוויה מרתקת לכל מי שאוהב ללמוד על המערכת האקולוגית בים. האקווריום מכיל מספר עצום של מיני דגים וזוחלים, ואפילו חלק מהמינים הם חדשים למדי ולא נראים בכל מקום בעולם. ישנם פעילויות נוספות כמו סיורי שנורקל, צלילה ומאחורי הקלעים. חלק מהפעילויות בתשלום נוסף.

 

היכנסו להזמנת כרטיסים מראש!

 

מתחם דובאי מול (Dubai Mall) – אחד ממקומות הקניות הגדולים והמפורסמים בעולם, והוא מציע לכם לא רק חווית קניות יוצאת דופן, אלא גם מגוון רחב של אטרקציות לילדים. במתחם תוכלו למצוא מגוון רחב של משחקי חשיבה, פארק משחקים ואטרקציות תומכות בלמידה והיכרות עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. האטרקציה המרכזית במתחם היא אתר חוויות VR Park, שמציע לילדים וגם למבוגרים חוויות וירטואליות יוצאות דופן.

 

גלגל ענק דובאי – גלגל ענק שנקרא גם עין דובאי זו אטרקציה מהנה לכל המשפחה שמאפשרת לכם לראות את דובאי מלמעלה תוך כדי תנועה כולל כל המגדלים והפאר שלה. המתקן כולל 48 תאים, כאשר כל תא מכיל עד 40 נוסעים, בסיבוב שאורך כ– 38 דקות. סך הכל יכולים לשהות 1750 נוסעים על המתקן בבת אחת וליהנות מנוף מדהים של דובאי. יש 3 סוגי תאים, כולם תאים מרווחים שמאפשרים תנועה בתא. תוכלו להזמין תא משודרג עם משקה אחד ואפילו תא עם ארוחה בת 3 מנות ומשקאות.

 

היכנסו להזמנת כרטיסים מראש!

 

IMG Worlds of Adventure – המתחם המדהים IMG Worlds of Adventure הוא פארק שעשועים בדובאי בעל שני חלקים עיקריים – חלק הראשון הוא פארק שלם של מתקני רכבת הרים בצורת דמויות מתוך קומיקס, והחלק השני מיועד לקהל המתחיל בסרטים וכולל חוויות ומסעות חוויתיים בצורת דמויות מפחידות של עולם הקומיקס. המתחם מיועד לילדים בכל הגילאים וכולו מקורה. נחשב לאחד הפארקים המקורים הגדולים ביותר בעולם. בפארק תוכלו למצוא מגוון מסעדות בהתאם לנושאים של המתחם.

 

היכנסו להזמנת כרטיסים מראש!

 

פארק מים בדובאי אקווה ונצ'ר – אטרקציה רטובה ומרעננת לכל המשפחה, במיוחד כשמגיעים אל דובאי עם ילדים קטנים או מתבגרים. רוב השנה מזג האוויר בדובאי הוא חם ואפילו מאוד, גם בחלק מחודשי החורף ולכן כשמגיעים עם ילדים צריך לחפש אטרקציות מרעננות. אקווה ונצ'ר הוא הפארק הכי גדול במזרח התיכון עם 79 מתקנים שמתחלקים לשלושה אזורים שונים של הנאה. הפארק כולל גם חוף פרטי, פעילויות ספורט ימי רבות וגם אומגה מעל לגונה עם כרישים.

 

היכנסו להזמנת כרטיסים משולבים במחיר מיוחד מאתר Getyourguide

 

היכנסו להזמנת כרטיסים מראש מאתר טיקטס!

 

אטרקציות לילדים בדובאי הן מבוקשות מאוד וצפויים תורים ארוכים בקופות לאטרקציות ולכן מומלץ להזמין כרטיסים לאטרקציות בדובאי מראש אונליין ולא להמתין עד שמגיעים לדובאי. ניתן להוזיל את מחירי הכרטיסים בהזמנה של כרטיסים משולבים לאטרקציות שהם זולים יותר מקניית כרטיסים בנפרד.

לגולנד דובאי

תפריט נגישות