מוזיאון ריינה סופיה הוא מוזיאון גדול ומרשים במדריד שמציג אמנות מודרנית של מיטב האמנים הספרדים במאה ה-20 כמו דאלי, פיקאסו, מירו ועוד רבים וטובים.

 

המוזיאון הספרדי שהיה בית חולים בעבר, מלא כעת באמנות ספרדית, כולל יצירות של פיקאסו, דאלי ומירו.

 

תוכלו לראות שם את ציור הקיר האנטי מלחמתי החזק והמרגש של פיקאסו, גרניקה – אולי יצירות האמנות המפורסמות ביותר בספרד

מוזיאון ריינה סופיה המפורסם בעולם, השוכן בבית חולים לשעבר, הוא מוזיאון לאמנות מודרנית עם אוסף מגוון ומרתק של אמנות ספרדית מהמאה ה-20, מפיקסו ועד סולנה.

 

בית חולים זה מהמאה ה-18, ששופץ והוסב למוזיאון בשנת 1992, מחזיק באוסף האמנות העכשווי המוביל של מדריד ואם אתם אוהבים אמנות ומגיעים למדריד אל תפסחו עליו וגם לא על מוזיאון הפראדו מדריד שגם הוא חוויה לכל חובבי האמנות.

 

בואו להתלהב מיצירותיהם של הטיטנים האחרים של המאה ה-20 של האמנות הספרדית, סלבדור דאלי וג'ואן מירו. יש כמה יצירות של אמנים שאינם ספרדים, כולל הדמות השקרנית של פרנסיס בייקון, אבל המוקד של האוסף הוא ספרד מוצק למדי.

 

בנוסף לציורים, מוזיאון ריינה סופיה מתהדר גם באוסף מרשים של פסלים, כולל כמה יצירות צבעוניות וייחודיות של מירו, ופסט של פיקאסו מאת פבלו גרגאלו.

 

היהלום שבכתר של המוזיאון המדרידי הוא ללא ספק הגרניקה של פיקאסו בחדר 206 בקומה השנייה. מוזיאון ריינה סופיה מארגן יצירות לפי נושאים, כך שכדי לראות את כל הדאלי, ייתכן שתצטרכו לצעוד לא מעט. זה אמנם לא סגרדה פמיליה אבל עדיין יש הרבה מה לראות.

 

אם אתם רוצים לראות קצת נופים של העיר ולא רק יצירות אמנות, תוכלו לעלות לקומה הרביעית ולצפות משם על בירת ספרד.

מוזיאון ריינה סופיה

מחיר כרטיס החל מ-12 יורו, ילדים עד גיל 18, פנסיונרים מגיל 65 וסטודנטים עד גיל 25 בהצגת תעודת סטודנט נכנסים חינם. מומלץ להזמין כרטיסים מראש כדי לחסוך זמן המתנה ארוך בתור לקופות, במיוחד בחודשי הקיץ ובחגים לועזיים.

 

היכנסו להזמנת כרטיסים מראש!

 

לאחר הזמנת הכרטיסים תקבלו אותם ישירות למייל ולסלולרי. אין צורך להדפיס את הכרטיסים, פשוט מציגים אותם בסלולרי ונכנסים לאחר סריקת הברקוד של הכרטיס ועוקפים את התור הארוך לקופות.

 

שעות פתיחה ופעילות של המוזיאון משתנות בהתאם לעונה ולחגים. בימי שלישי המוזיאון בד"כ סגור וביום ראשון הוא נסגר מוקדם. המוזיאון נפתח בשעה 10:00 שעון ספרד ונסגר בשעות הערב, למעט בימים ראשון ושלישי.

מוזיאון ריינה סופיה

תפריט נגישות