איפה כדאי לישון בניו יורק ובאיזה אזור, זו שאלה שמעסיקה כל מי שמתכנן טיול לניו יורק ורוצה להיות קרוב כמה שיותר למרכז העיר ולאטרקציות שלה.

ניו יורק היא עיר שתוכננה עד הפרט האחרון. מרמת הרחובות המפוארים והמרשימים עד לגגות של גורדי השחקים המדהימים. ניו יורק מציעה מגוון אין סופי של אטרקציות תרבותיות, רחובות סוחפים, ואפשרויות איכותיות ללינה במגוון מלונות ודירות בעיר. זה לא רק בשל המקומות המעניינים לבקר בהם, אלא גם בגלל המגוון הרחב שבמקומות האירוח בעיר הזו. עם זאת, חשוב לדעת איפה כדאי לישון בניו יורק כדי ליהנות מחוויה מרבית בעיר.

 

אופציית לינה פופולרית מאוד היא מנהטן. מלונות בניו יורק מנהטן הם הפתרון הפשוט ביותר כי לישון באזור הראשי, יגרום לכם לחסוך לא מעט זמן וכסף על נסיעות ארוכות כדי להגיע לאטרקציות מרכזיות ואתרי חובה בעיר. מנהטן נמצאת במרכז העיר ורוב האטרקציות המרכזיות הן במרחק נגיעה, וגם ישנם אתרי בילוי מגוונים ורבים. עם זאת, אפשרויות האירוח יקרות יחסית במנהטן בעונת התיירות, ולכן כדאי לבחון גם אופציות נוספות.

 

אם אתם מחפשים אפשרות יותר זולה, תוכלו למצוא אותה עם מלונות בשכונת וויליאמסבורג בברוקלין. באזור הזה תמצאו את הסצנה האמנותית הצעירה של העיר, רחובות מגוונים, מסעדות מעולות וברים מודרניים. האטרקציות במנהטן נמצאות במרחק רכבת המטרו, ולמרות שחווית העיר היא אחרת ממה שאפשר למצוא במנהטן, יש כאן מלונות זולים יותר מאשר מנהטן. זה כמובן יאלץ אתכם להשתמש לא מעט במטרו אבל אם אתם מחפשים איפה כדאי לישון בניו יורק בזול אז זו בהחלט אחת האופציות.

 

אם אתם מחפשים מקום שקט יחסית בניו יורק, ייתכן שפארק סלופ יהיה הבחירה המושלמת. פארק סלופ הוא מחוז סטטי עם יישוב רובעי ורחובות רחבים. בנוסף, הוא במרחק נגיעה מפרוספקט פארק שזה פארק ענק שמגיעים אליו להופעות חיות, ריצה ופיקניק. פארק סלופ היא אזור מגורים בברוקלין שמורכב מרחובות מעוטרים בעצים ובתים היסטוריים מאבן חומה. האזור מוכר בזכות הקהילה הפתוחה שמורכבת ממשפחות ומצעירים שחיים בו. השילוב בין חנויות בוטיק, ברים רגועים ומסעדות נינוחות שפזורים לאורך השדרה החמישית וחלקים מהשדרה השביעית מספק מענה לצרכיו של האוכלוסייה המורכבת ויכול לתת מענה גם לתיירים שרוצים להתרחק מעט ממנהטן.

Booking.com

אופציה זולה במיוחד ללינה היא שכונת הארלם המפורסמת. השכונה ממוקמת בצפון מנהטן בניו יורק ומזוהה יותר עם הקהילה האפריקאית. בעבר היה שם לא מעט פשע אבל היום פחות. יש בה מועדוני ג'אז, ברים אופנתיים ומסעדות טרנדיות.

 

אם אתם מטיילים עם משפחה, ניו יורק מציעה גם אפשרויות אירוח משפחתיות. ייתכן שתרצו לשקול להתארח במלונות משפחתיים במנהטן או באזורים שבסמוך לפארקים ציבוריים כמו המרכז התרבותי האמריקאי יהודי או הפארק המרכזי של קווינס, שמתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד.

 

למעשה, ניו יורק מציעה אפשרויות אירוח רבות שמתאימות לכל טעם ותקציב. כדאי להתמקד בלחפש את האזור המתאים לכם בהתאם לתחושה שאתם מחפשים בניו יורק. אם אתם מחפשים את התרבות המודרנית והמוזיקה החיה, מנהטן היא בחירה טובה. אם אתם מחפשים שקט יותר, אז פארק סלופ או אזורי הארלם עשויים להתאים לכם. בשכונות אלו תוכלו לחוות את הניו יורק האותנטית, עם האוכל, התרבות, והחיים היומיומיים של התושבים המקומיים.

הנה כמה אופציות למי שמחפש איפה כדאי לישון בניו יורק

מלון פארק טראס און ברייאנט פארק (Park Terrace Hotel) מלון 4 כוכבים בניו יורק שממוקם במידטאון מנהטן במרחק הליכה קצר מאוד מפארק בראיינט ומהספרייה הציבורית של ניו יורק. המלון קרוב לאטרקציות מרכזיות כמו אמפייר סטייט בילדינג המפורסם, טיים סקוור, גראנד סנטרל טרמינל, סאקס השדרה החמישית, ברגדורף גודמן וחנויות נוספות בשדרה החמישית.

המלון מתאים לזוגות ולמשפחות. כל החדרים אטומים לרעש, נקיים, מעוצבים, מודרניים וכוללים טלוויזיה עם נטפליקס, מכונת קפה, ארון בגדים וחדר רחצה פרטי עם חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח. חלק מהחדרים כוללים חלונות מהרצפה עד התקרה שפונים אל פארק בראיינט והספרייה הציבורית של ניו יורק. המלון מציע סאונה, מרכז כושר, חניה בתשלום, בר, מסעדה, אינטרנט אלחוטי ומרפסת גדולה עם נוף לעיר.

 

היכנסו לבוקינג לפרטים נוספים והצעת מחיר

 

היכנסו לאתר המלונות אגודה לפרטים נוספים והצעת מחיר

מלון פור פוינטס ביי שרתון מידטאון טיימס סקוור (Four Points by Sheraton Midtown – Times Square) מלון 4 כוכבים במנהטן ששייך לרשת מלונות שרתון. ממוקם במרחק של 15 דקות הליכה מרובע התיאטראות ובמרחק של 10 דקות הליכה מטיימס סקוור.

מיקום המלון נוח מבחינת שימוש בתחבורה ציבורית ותחנת הרכבת הקרובה למלון נמצאת במרחק של 3 דקות הליכה. המלון כולל מסעדה, בר על הגג עם נוף עירוני, חדר כושר, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה בתשלום סמוך למלון.

 

החדרים מרווחים, מעוצבים בגווני חום בהיר, ומתאמים למשפחות וזוגות. בחדרים ניתן למצוא גם מכונת קפה עם קפסולות. מחדרים מסוימים נשקף נוף של העיר. ארוחת הבוקר טובה ומגוונת והשירות במלון אדיב מאוד.

 

היכנסו לבוקינג לפרטים נוספים והצעת מחיר

 

היכנסו לאתר המלונות אגודה לפרטים והצעת מחיר

 

מלון דה וויליאם וייל (The William Vale) מלון 5 כוכבים בוויליאמסבורג, מעבר לאיסט ריבר ממנהטן שמציע בריכת שחיה על הגג באורך של כ-18 מטר, בר, 2 מסעדות עם שף מעוטר וחדר כושר.

 

כל החדרים מעוטרים בעבודות מתכת בעבודת יד. הם כוללים חלונות מהרצפה עד התקרה ומרפסות באוויר הפתוח עם נוף. המלון מתאים וזוגות ומשפחות ונמצא בקרבת ברים ומסעדות שכונתיות.

 

המלון נמצא במרחק של 8 דקות הליכה מתחנת מטרו. מרכז רוקפלר נמצא במרחק של 4.4 ק"מ ואמפייק סטייט בילדינג במרחק של 3.8 ק"מ. הנוף מהמלון מרהיב והלובי מעוטר ביציאות אמנות.

 

היכנסו לאתר המלונות אגודה לפרטים נוספים והצעת מחיר!

איפה כדאי לישון בניו יורק

תפריט נגישות