איפה לישון באמסטרדם או באיזה אזור כדאי לישון, זו שאלה שמעסיקה את כל מי שמגיע אל בירת הולנד. לכל עיר באירופה יש את האזור המועדף על התיירים, שקרוב לרוב האתרים המרכזיים ומוקף במסעדות טובות, ברים ואם מדובר על אמסטרדם אז גם כמובן קופי שופס. לדוגמא אם חיפשתם איפה לישון בלונדון אז כדאי שתחפשו מלונות בלונדון ליד אוקספורד שזה רחוב מרכזי של קניות ובילויים שקרוב גם לאתרים מרכזיים. מעבר לאזור שקרוב לאתרים מרכזיים חשוב להיות קרובים גם לחנויות באמסטרדם ולסופרמרקט שתוכלו לעשות בו קניות בסיסיות.

 

כשחושבים על איפה לישון באמסטרדם אין ספק שהאזור המרכזי שחושבים עליו הוא כיכר דאם ולכן כדאי לחפש מלונות בכיכר דאם ולהיות קרובים להמון אטרקציות כמו מאדאם טוסו אמסטרדם המפורסם, קניות, מסעדות, דוכני צ’יפס מעולים, קופי שופס, ברים ואפילו למאפיה שמייצרת את העוגייה שנחשבת לטעימה בעולם. במהלך השנה יש הרבה אירועים מיוחדים בכיכר דאם וזו עוד סיבה טובה להיות קרובים אליה וחשוב גם להיות קרובים לתחבורה ציבורית באמסטרדם ובאזור כיכר דאם יש לא מעט תחבורה ציבורית כולל תחנת רכבת קרובה.

 

לא חשוב רק איפה לישון באמסטרדם מבחינת מיקום אלא גם מבחינת רמת המלון והחדרים. אמנם רוב היום אנחנו לא במלון אבל עדיין אנחנו מתקלחים וישנים בו. לכן חשוב שהמלון יהיה נקי ונעים והחדרים חייבים להיות נעימים, נקיים, עם מיטות נוחות ומקלחת טובה. חשוב גם שהשירות במלון יהיה טוב ואדיב ויספק לנו מענה הולם לכל בעיה או בקשה שלנו. אנחנו לא חייבים להזמין מלון 5 כוכבים באמסטרדם ואפשר להסתפק במלונות ברמת 3 או א כוכבים אבל לא מתחת לזה כי בכל זאת אנחנו בחו”ל ולא באנו לטירונות. אל תנסו למצוא את המחיר הכי זול ולהתאכזב אחרי זה. עדיף לשלם מעט יותר וליהנות ממלון ברמה טובה.

 

אל תתפתו להזמין מלונות זולים באמסטרדם שלא נמצאים במרכז כי זה יאלץ אתכם לבזבז המון זמן וכסף על נסיעה בתחבורה ציבורית ואחרי ביקור בקופי שופ, תאמינו לי שאתם רוצים שהמלון שלכם יהיה במרחק הליכה ולא תצטרכו לנסוע אליו בתחבורה ציבורית. אמנם המחירים של מלונות באזור כיכר דאם הם פחות זולים מאשר מלונות מחוץ לאמסטרדם אבל לא כל יום מגיעים לאמסטרדם וכדאי מאוד לנצל את כל הימים שאתם בבירת הולנד עד תום כדי להגיע לכמה שיותר אטרקציות באמסטרדם ומקומות בילוי בעיר ולא לבזבז אותם על נסיעות בתחבורה ציבורית.

איפה לישון באמסטרדם המלצות

הנה מספר המלצות איפה לישון באמסטרדם באזור כיכר דאם במחיר סביר:

 

מלון טוונטי סבן Hotel TwentySeven  – מלון ברמת 5 כוכבים בכיר דאם שמשקיף על הארמון המלכותי. המלון הוא ברמה גבוהה ויש בו 16 סוויטות מפוארות ומעוצבות ומסעדה ברמה גבוהה מאוד. מכל הסוויטות נשקף נוף מיוחד וכל סוויטה מעוצבת אחרת תוך שימוש בחומרים ובדים בעבודת יד.  החדרים מאובזרים מאוד ותוכלו למצוא בהם טלוויזיה חכמה, מכונת קפה, מיני בר יוקרתי ומקרר יין. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים סאונה וג’קוזי עם תאורה מיוחדת. יש בכל החדרים בידוד מרעש. ארוחת הבוקר במלון מעולה. במלון יש בר, מסעדה מעולה ואינטרנט אלחוטי חופשי. המלון מתאים לזוגות וגם למשפחות עם ילדים וניתן להזמין חדרים לעד 4 אנשים. השירות במלון מעולה ורמת הניקיון גבוהה. מחיר ממוצע לזוג ללילה לפי בוקינג אמסטרדם 1594 שקל.

 

היכנסו לדף המלון בבוקינג לפרטים נוספים מחיר מיוחד!

 

מלון אמבסדה Ambassade Hotel – מלון בוטיק קטן ברמת 4 כוכבים באמסטרדם ליד כיכר דאם ששוכן בעשרה בתי אחוזה מקוריים מתקופת המאה ה-17 הממוקמים לצדן ולאורכן של תעלות נהר. החדרים ייחודיים עם עיצוב מפואר המשלב יצירות אמנות מהמאה הקודמת עם ריהוט בסגנון לואי ה-15. יש חדרים קטנים ויש מרווחים, תבקשו בקבלה את החדרים המרווחים. במלון יש ספא מפואר עם טיפולים, בר ואינטרנט אלחוטי חופשי. ארוחת הבוקר טובה ועשירה. המלון מתאים לזוגות ולמשפחות עם ילדים בחדרים של 4 אנשים בחדר. מחיר ממוצע לזוג ללילה לפי בוקינג 646 שקל.

 

היכנסו לדף המלון בבוקינג לפרטים נוספים מחיר מיוחד!

 

מלון ניין סטריטס אמסטרדם Hotel IX Nine Streets Amsterdam – מלון שממוקם ליד כיכר דאם והארמון המלכותי של אמסטרדם. המלון מתאים לזוגות ויש מהחדרים שלו נוף לעיר. השירות במלון אדיב והחדרים מרווחים, נקיים ומעוצבים בצורה מודרנית. ארוחת הבוקר טובה ויש מקרר מלא בשתייה בחדר. יש אינטרנט אלחוטי חופשי. מחיר ממוצע לזוג ללילה לפי בוקינג 829 שקל.

 

היכנסו לדף המלון בבוקינג לפרטים נוספים מחיר מיוחד!

איפה לישון באמסטרדם (צילום: אתר חולי)

תפריט נגישות