כרטיסים לקולוסיאום ברומא מביאים אתכם אל אחת האטרקציות המרכזיות ברומא שבלעדיה ביקור ברומא, בירת איטליה הוא פחות מעניין. הקולוסיאום ברומא הוא אחד מהאתרים החשובים של העיר ונמנה על אתרי חובה ברומא. יש לו היסטוריה מפוארת של זירת קרב ברומא העתיקה שבה נלחמו עד מוות אסירים בינם לבין עצמם או בינם לבין חיות טרף והמנצחים, אם היו כאלה היו זוכים לצאת לחופשי. שליט רומא העתיקה היה מספק שעשועים להמון המשולהב באמצעות הקרבות בקולוסיאום במה שכונה “לחם ושעשועים להמונים” וזאת כדי להשכיח מהם את העוני והרעב (היה זורק לקהל כיכרות לחם) באותה תקופה.

 

היכנסו להזמנת כרטיסים מראש!

 

כרטיסים לקולוסיאום הן מאוד מבוקשים ויש כמעט תמיד תורים לקופות בקולוסיאום ולכן מומלץ להזמין כרטיסים לקולוסיאום ברומא מראש. אמנם כרטיסים בקופה הם מוזלים במעט אבל זמן ההמתנה הארוך לא שווה את זה, במיוחד בתקופה שצריך לצמצם מגע עם אנשים. זמן המתנה בקופות יכול להימשך בשיא העונה אפילו שעה, כאשר משך זמן הביקור בקולוסיאום עצמו הוא בערך שעה וחצי וזה ממש לא הגיוני להמתין שעה בתור לכרטיסים למקום שתשהו בו שעה וחצי. שימו לב שגם בחורף תוכלו להיתקל בתורים ארוכים, במיוחד בדצמבר בכריסמס ובתחילת ינואר וגם כמובן בסופי שבוע אז אל תהיו שאננים ותגיעו מוכנים עם כרטיסים מראש. מומלץ להגיע מוקדם, כדי שתוכלו להספיק להגיע לאתרים נוספים באותו יום. 

אם תרכשו גם כרטיסים לותיקן ללא תור תוכלו לעשות את שניהם באותו יום. תתחילו בותיקן ותמשיכו משם לקולוסיאום.

כרטיסים לקולוסיאום מחיר

מחיר כרטיסים לקולוסיאום עם גישה לטבעות 2 ו-3 בארנה כולל הפורום הרומי וגבעת פלטין הסמוכות החל מ-24 יורו. אם תרצו גם גישה לרצפת הקולוסיאום, ממנה יצאו הלוחמים לזירת הקרב של הקולוסיאום תשלמו מחיר של החל מ-30 יורו. אין הנחות לסטודנטים, ילדים ופנסיונרים. המחיר אחיד לכולם. לאחר הזמנת הכרטיסים באתר תקבלו אותם ישירות למייל שלכם ולסלולרי בהודעת טקסט ותוכלו להציגם בכניסה באמצעות הסלולרי ולעקוף את התור בקלות. ניתן להזמין כרטיסים לקולוסיאום ולותיקן יחד עם הנחה מיוחדת.

כרטיסים לקולוסיאום בלילה

מי שראה כבר את הקולוסיאום ביום מומלץ לחוויית סיור תת קרקעי בקולוסיאום בלילה. זו הזדמנות לבקר במסדרונות המחתרתיים של הקולוסיאום, בזירה ובטבעת הראשונה של אזור הישיבה. תוכלו לראות את האמפיתיאטרון הגדול ביותר שנבנה אי פעם בלילה עם מדריך מקומי שיעשיר את הידע שלכם. תבקרו במחתרת, שם בתוך רשת מחתרתית משוכללת של מנהרות, כלובים וחדרי החזקה מתחת לרצפת הזירה, גלדיאטורים ובעלי חיים נכלאו לקראת “ההופעות” שלהם. תקשיבו לסיפורי ההיסטוריה של הקולוסיאום ברומא ותלכו בעקבות הגלדיאטורים. סיור קולוסיאום בלילה מאפשר למבקרים גישה אל מספר מקומות מעניינים שסגורים בפני בעלי כרטיס רגיל. זה קצת כמו מאחורי הקלעים לתוך ההיסטוריה של הקולוסיאום והגלדיאטורים. מחיר כניסה לסיור החל מ-35 יורו, הסיור נערך בחלק מימות השנה, בעיקר בקיץ בתשע בערב כשעה ורבע. מספר המשתתפים בסיור מוגבל ומומלץ להזמין מקום מספר ימים מראש כי להבטיח את מקומכם.

 

היכנסו להזמנת כרטיסים מראש!

כרטיסים לקולוסיאום ברומא

המלצות של אנשים שהזמינו כרטיסים לקולוסיאום ברומא מראש ללא תור אונליין:

1. כדאי להזמין כרטיסים מראש כדי לתכנן את הביקור בעיר ולהספיק כמה שיותר אטרקציות ברומא ביום אחד.

2. זה היה רעיון נהדר לקנות את זה! דילגנו על תור ארוך מאוד באמצעות כרטיס מסלול ללא תור!
3. מאוד שמח שאנחנו לא צריכים לחכות בתור אלא לדלג עליו. הקולוסאום עם המסלול המהיר הייתה בחירה טובה!
4. לא חיכינו בתורים ארוכים, המסלול המהיר אפשר לנו יותר זמן לראות את הקולוסיאום בקצב שלנו.
5. מהיר מאוד וקל לשימוש. שמח שהזמנתי את הכרטיס, התור היה ארוך מאוד ועקפתי אותו בלי בעיות.
6. נוח מאוד, לא צריך לחכות בתור, פשוט ללכת לכניסה למבקרים עם ההזמנה בשעה שהזמנת. להראות את הכרטיס במכשיר הנייד שלך. זה לא יכול להיות קל יותר. לא מצליח להבין אנשים שמחכים בקופות כל כך הרבה זמן כשאפשר להזמין באינטרנט.
7. הזמנו את זה פחות מ-24 שעות. עברנו על פני כולם בתור אל הקולוסיאום. ממליצים בחום ואנחנו נשתמש בזה שוב בעתיד.
8. חוויית הקולוסיאום שלנו נעשתה קלה ומהנה ביותר, באמצעות שימוש באפליקציה כדי להזמין את הכרטיסים שלנו. אנחנו נוסעים כמשפחה בת ארבע נפשות ואני מאוד אסיר תודה על האפשרות “לדלג על התור”. במיוחד בחום של בקיץ האיטלקי!
9. מהיר וקל! כמעט הרגיש לי רע לעקוף את כל האנשים בתור הארוך של קניית הכרטיסים. היה שווה להזמין כרטיסים מראש.
10. קל מאוד לדלג על התור הארוך בקולוסיאום. מאוד שמח שקניתי כרטיסים מראש.
11. הייתה לנו חוויה נהדרת. לא המתנו בתור. ממליץ בחום להזמין כרטיסים לקולוסיאום מראש.
12. הכניסה הייתה מהירה. כרטיס דלג על התור באמת עובד וחוסך המון זמן. זה קרוב לגטו היהודי ואפשר ללכת ברגל ישר אחרי או לפני.
13. זה היה ממש מסלול מהיר וחוויה נעימה. ממליץ בחום לקנות כרטיס מראש ולדלג על התור.
14. כניסה מהירה מאוד לקולוסיאום: בדיוק מה שקיווינו. לא היינו צריכים להדפיס כרטיסים לקולוסיאום ברומא אלא הצגנו בסלולרי. 

15. בדיוק כמו כרטיסים לאטרקציות בדובאי גם כאן דלגנו על התור.

16. יפה מאוד. פחות מתאים לילדים. זה לא ממש יורודיסני פריז צרפת.

תפריט נגישות