מלונות בלונדון ליד אוקספורד הם מבוקשים מאוד ופחות זולים ממלונות מרוחקים מהרחוב וזאת בגלל הקרבה של אוקספורד סטריט אל אטרקציות בלונדון ואתרים מרכזיים כמו לונדון איי שנמצא במרחק של 30 דקות הליכה בערך ובעיקר ארמון בקינגהאם שנמצא במרחק קצר יחסית של 20-25 דקות הליכה בלבד מהרחוב. אתרים קרובים נוספים הם לונדון פלדיום, אוקספורד סירקוס, כיכר פיקדילי, הייד פארק, ביג בן ועוד.

 

כאשר מגיעים אל לונדון ורוצים לטייל כמה שיותר ולהספיק כמה שיותר אטרקציות ואתרים מלונות בלונדון ליד אוקספורד הם חובה ולמרות שהם עולים יותר ממלונות מרוחקים מהמרכז זה בהחלט שווה את זה כי הם חוסכים לכם זמן רב של נסיעות בתחבורה ציבורית, ומעבר לזה רחוב אוקספורד הוא רחוב של קניות עם מיטב המותגים שיש בלונדון וכאשר המלון קרוב אפשר לשים את הקניות בחדר במלון ולהמשיך לטייל במקום להיסחב עם שקיות כל היום. מומלץ בעיקר בבוקסינג דיי שזה יום הקניות המטורף של הבריטים עם הנחות ענק וחנויות מפוצצות קונים ברחוב אוקספורד.

 

לפני שמזמינים מלונות בלונדון ליד אוקספורד או חושבים איפה לישון בלונדון חשוב להבין שלא חייבים לקחת מלון מפואר ברמת 5 כוכבים ואפשר בהחלט להסתפק במלונות 3 או 4 כוכבים בלונדון ליד או ברחוב אוקספורד אבל בפירוש לא להזמין מלונות 2 כוכבים כי הם עלולים להיות מזעזעים. אתם צריכים מלון מרכזי עם מיטה טובה וארוחת בוקר סבירה כי רוב היום אתם מטיילים בלונדון ולא נמצאים בכלל במלון. בכל זאת באתם לטיול בלונדון ולא לחופשת בטן גב ואין לכם צורך בכל מיני פינוקים במלון מפואר שלא יהיה לכם זמן לנצל.

מלונות בלונדון ליד אוקספורד המלצות

The Langham London – מלון בלונדון ליד אוקספורד ברמת 5 כוכבים שממוקם קרוב לאטרקציות מרכזיות בלונדון כמו אוקספורד סירקוס (הרכבת התחתית), בונד סטריט ונמצא במרחק של 20 דקות הליכה בערך מארמון בקינגהאם וזה יתרון גדול שחוסך לכם זמן. המלון היוקרתי דה לנגהאם לונדון ממוקם בקצה רחוב ריג’נט, ומציע את הבר המפואר עטור הפרסים Artesian, את המסעדה היוקרתית Roux at the Landau שתוכלו למצוא שם סעודות גורמה וקוקטיילים מיוחדים. במלון יש מועדון בריאות וספא עם בריכת שחיה, חדר כושר, סאונה וטיפולים. במלון יש אינטרנט אלחוטי חינם. המלון נפתח בשנת 1865 כמלון היוקרתי הראשון באירופה, ומאז אירח בפאר בני מלוכה, נכבדים זרים וסלבריטאים במשך יותר מ-150 שנה. השירות במלון הוא מצוין, החדרים גדולים ויכולים לאחר עד 3 אנשים והמיטות מעולות. ארוחת הבוקר מצוינת ועשירה. מחיר ממוצע ללילה לזוג לפי תעריפי בוקינג הוא החל מ-1834 שקל.

 

היכנסו לבוקינג לדף המלון לפרטים והצעת מחיר

 

The Bloomsbury Hotel – מלון ברמת 4 כוכבים שמתאים לזוגות ונמצא במרחק 2 דקות הליכה מהרכבת התחתית והמוזיאון הבריטי. מלון בלומסברי ממוקם במרחק של  דקות הליכה בלבד רובע סוהו, קובנט גארדן, לסטר סקוור והחנויות עם מיטב המותגים ברחוב אוקספורד. במלון יש בר, מסעדה וחדר כושר. ארוחת הבוקר טובה. החדרים גדולים, נקיים ומסודרים ויש גם פינוקים כמו חלוקי רחצה, נעלי בית רכות ונעימות, מוצרי טיפוח, מכונת אספרסו ואפילו שוקולדים ועוגיות. במלון יש אינטרנט אלחוטי חינם. מחיר ממוצע ללילה לזוג לפי תעריפי בוקינג הוא החל מ-1060 שקל.

 

היכנסו לבוקינג לדף המלון לפרטים והצעת מחיר

 

The Nadler Soho – דה נדלר סוהו הוא מלון בוטיק זול יחסית ברמת 4 כוכבים במיקום מרכזי מאוד ליד רחוב אוקספורד. המלון ממוקם במרחק של 2 דקות הליכה מרחוב אוקספורד ובמרחק של 20 דקות הליכה תוכלו להגיע את ארמון בקינגהאם וגם את לונדון איי והביג בן. המלון חדש ונקי, החדרים הזוגיים לא גדולים אבל יש חדרים לעד 4 אנשים והמיטות מאוד נוחות. החדר מאובזר, כולל מכונת קפה ומקרר ויש במלון אינטרנט אלחוטי חינם. השירות במלון נהדר והצוות שמח לעזור בכל שאלה. מחיר ממוצע ללילה לזוג לפי תעריפי בוקינג הוא החל מ-675 שקל.

 

Mimi’s Hotel Soho – מלון מימיס סוהו הוא מלון בזול ברמת 4 כוכבים במיקום מרכזי מאוד ליד רחוב אוקספורד. המלון ממוקם במרחק של 2 דקות הליכה מרחוב אוקספורד ובמרחק של 20 דקות הליכה תוכלו להגיע אל לונדון איי וגם אל ארמון בקינגהאם ובתי הפרלמנט. המלון מוקף ברים, מסעדות וחנויות. החדרים קטנים מאוד וכדאי לבקש חדרים עורפיים עם חלון כדי לא לסבול מהרעש מהרחוב ומצד שני להכניס אור לחדר. במלון יש בר ואינטרנט אלחוטי חינם. רמת הניקיון טובה והשירות של הצוות אדיב. מחיר ממוצע ללילה לזוג לפי תעריפי בוקינג הוא החל מ-405 שקל.

 

היכנסו לבוקינג לדף המלון לפרטים והצעת מחיר

 

Radisson Blu Edwardian, Sussex – מלון בוטיק קטן בתקציב נמוך ברמת 4 כוכבים שנמצא במרחק של 3 דקות הליכה מהרכבת בתחתית ומהייד פארק. רחוב אוקספורד נמצא במרחק של 10 דקות הליכה וארמון בקינגהאם במרחק של קצת יותר מ-20 דקות הליכה. החדרים מרווחים ומאובזרים היטב ויכולים להכיל עד 3 אנשים. השירות במלון אדיב, רמת הניקיון גבוהה וארוחת הבוקר טובה ועשירה. במלון יש מסעדה, בר, חדר כושר ואינטרנט אלחוטי חינם. מחיר ממוצע ללילה לזוג לפי תעריפי בוקינג הוא החל מ-570 שקל.

 

היכנסו לבוקינג לדף המלון לפרטים והצעת מחיר

 

A St Giles Hotel – מלון סנט ג’יילס לונדון הוא מלון ברמת 3 כוכבים שממוקם בווסט אנד של לונדון במרחק של פחות מ-5 דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית ורחוב אוקספורד. במלון יש בריכת שחיה, חדר כושר, בר, אינטרנט אלחוטי חינם ושלוש מסעדות. ארוחת הבוקר עשירה וטעימה. חדרים גדולים עם מיטות נוחות ויש גם מים וחטיפים חינם שימתינו לכם בחדר. המלון מתאים לזוגות.

 

היכנסו לבוקינג לדף המלון לפרטים והצעת מחיר

 

Amba Hotel Charing Cross – מלון ברמת 4 כוכבים ממש ליד רחוב אוקספורד וקובנט גרדן. החדרים מרווחים ומאובזרים, ארוחת הבוקר נהדרת ועשירה וחדר האוכל מעוצב יפה. במלון יש מסעדה, בר, חדר כושר ואינטרנט אלחוטי חינם. בחדרים יש מיני בר חופשי, מכונת קפה של נספרסו ואספקה של מים חינם. המלון מוקף מסעדות, חנויות ויש גם סופר קרוב.

 

היכנסו לבוקינג לדף המלון לפרטים והצעת מחיר

 

מלונות בלונדון ליד אוקספורד מומלץ להזמין אחרי השוואת מחירים בין אתרי מלונות ולחברות תיירות. לרוב המחירים יהיו זולים יותר באתר מלונות כמו בוקינג או אגודה. ככל שתקדימו להזמין מלון מוקדם יותר כך המחיר שלו יהיה זול יותר ותוכלו לקבל חדרים טובים יותר ולהשיג גם חדרי משפחה שהם נדירים יחסית באזור של רחוב אוקספורד וקשה להשיג אותם, במיוחד בקיץ.

Booking.com
מלונות בלונדון ליד אוקספורד

תפריט נגישות