מלונות זולים בפריז הם לא משהו נדיר אבל עדיין כשמחפשים איפה לישון בפריז צריך לקחת בחשבון לא רק את עניין המחיר הכי זול אלא גם את מיקום המלון.

 

יש מספר רובעים מומלצים בפריז במרכז שכדאי ללון שם ויש גם רובעים זולים שפחות נעים להסתובב שם, בעיקר בשעות המאוחרות והמטרה שלנו בטיול לפריז היא ליהנות ממנו ולא לחשוש להסתובב בעיר.

 

מלונות זולים בפריז תוכלו למצוא בעיקר בחורף גם באזורים טובים כמו מלונות מומלצים בפריז במארה או באזור מגדל אייפל בחודשים ינואר פברואר ואולי גם בדצמבר לפני כריסטמס וסילבסטר.

 

הזמינו את המלון זמן רב מראש, ככל האפשר, כדי להבטיח את המחיר הטוב ביותר. שימו לב לא רק למחיר הלינה, אלא גם לעלויות נוספות כמו תחבורה ציבורית, ארוחות, אטרקציות וכו'. אם תבחרו להזמין מלון זול מרוחק ממרכז העיר זה יאלץ אתכם לנסוע המון בתחבורה ציבורית וכך תבזבזו המון זמן על נסיעות לאטרקציות ואתרים מרכזיים וכמובן גם כסף.

 

עדיף עדיין לשלם יותר או לקחת מלון ברמה נמוכה יותר אבל עם מיקום טוב שקרוב לאטרקציות, אתרים מרכזיים, מסעדות, בתי קפה, חנויות וכל מה שחשוב לכם. זה יחסוך לכם המון זמן של נסיעות ותוכלו להספיק יותר אתרים וליהנות מהעיר בהליכה רגלית.

 

פריז, עיר האורות, ידועה ביופייה המרהיב, באווירה הרומנטית ובאטרקציות הרבות שהיא מציעה. עם זאת, ביקור בעיר יכול להיות יקר, במיוחד כשמדובר בעלויות לינה. אז איך בכל זאת ניתן למצוא מלונות זולים בפריז צרפת וליהנות מחופשה נעימה בלי לקרוע את הכיס?

 

כשמחפשים לינה זולה בפריז יש כמה אופציות טובות ומשתלמות אבל צריך לקחת בחשבון שאם תחפשו מלונות זולים בפריז בקיץ תצטרכו להתפשר על איכות המלונות ולמי שהמלון הוא חלק מהחוויה של פריז תהיה בעיה.

 

אחת מאפשרויות הלינה הן אכסניות שמהוות פתרון זול ונהדר למי שמחפש לינה בסיסית ומינימלית. בפריז יש מגוון רחב של אכסניות, החל מאכסניות פשוטות ועד אכסניות מעוצבות עם אווירה ייחודית וצעירה.

 

אופציה זולה נוספת היא מלונות משפחתיים קטנים. אלו מציעים אווירה חמימה ואינטימית, יחס אישי ומחירים נוחים יחסית אך חלק מהם נמצאים במבנים ישנים בלי מעלית ומיזוג.

 

כדאי לבדוק גם מלונות של רשתות בינלאומיות שמציעות מלונות ברמת 2-3 כוכבים במחירים נוחים.

 

פתרון נהדר למשפחות או קבוצות הוא דירות נופש, המאפשרות לכם ליהנות מנוחות ומפרטיות במחיר משתלם וגם תוכלו לבשל בדירה ולחסוך כסף על אוכל במסעדות.

Booking.com
מלונות זולים בפריז המלצות

הנה מספר מלונות זולים בפריז שמצאנו ברשת. שימו לב לאזורים ומספרי הרובעים ובדקו אם הם מתאימים לכם:

 

Hôtel Altona – מלון 2 כוכבים בפריז קטן ומשפחתי ברובע 10 עם אווירה נעימה וחדרים פשוטים. נמצא במרחק הליכה מכיכר הרפובליקה ותחנת המטרו. מולן רוז' פריז ורובע מונמארטר נמצאים במרחק של 10 דקות הליכה משם. המלון מתאים לזוגות ומשפחות ויש בו חדרים לעד 4 אנשים.

 

היכנסו לדף המלון בבוקינג לפרטים נוספים ומחיר!

 

היכנסו לאתר המלונות אגודה לפרטים ומחיר!

 

Hôtel De Lutèce – מלון בוטיק קטן 4 כוכבים בפריז ברובע 11 עם עיצוב ייחודי שנמצא בבניין מהמאה ה-17. נמצא במרחק הליכה מבית האופרה גרנייה ומוזיאון הלובר. במלון יש בר והוא מתאים לזוגות ולמשפחות עד 6 אנשים.

 

היכנסו לדף המלון בבוקינג לפרטים נוספים ומחיר!

 

היכנסו לאתר המלונות אגודה לפרטים ומחיר!

 

Hôtel Du Midi Paris Montparnasse – מלון 3 כוכבים פשוט ונקי עם מחירים נוחים. ממוקם ברובע 13 ליד תחנת הרכבת מונפרנאס. במלון יש חניה והוא מתאים לזוגות ומשפחות.

 

היכנסו לדף המלון בבוקינג לפרטים נוספים ומחיר!

 

היכנסו לאתר המלונות אגודה לפרטים ומחיר!

מלונות זולים בפריז

מלונות זולים בפריז אמנם חוסכים לא מעט כסף בטיול אבל צריך לקחת בחשבון שאתם בכל זאת בעיר האורות וחלק מהחוויה שלכם זה המלון והרובע שהוא ממוקם בו. חשוב שבסביבת המלון יהיו אטרקציות, מסעדות, בתי קפה ותחנת מטרו. המלון צריך להיות נקי עם חדרים נקיים, מיטה נוחה, מקלחת טובה עם מים חמים וארוחת בוקר מספקת.

 

קראו ביקורות של אורחים אחרים לפני הזמנת חדר. באתר בוקינג יש המון חוות דעת של אורחים במלון לפי פרמטרים של מיקום, רמת מתקנים, חדרים, ניקיון, שירות, ארוחת בוקר ועוד. כדאי לבחור מלון בפריז לפי הפרמטרים שחשובים לכם יותר ולא רק לפי הציון הכללי שהוא מקבל.

תפריט נגישות