פארק סיאם טנריף הוא פארק מים בספרד שנחשב לאחד מהאטרקציות הפופולריות ביותר ולפארק המים הגדול בעולם. הוא מתאים לילדים ולכל המשפחה.

 

בואו לחוות את העוצמה של בריכת הגלים הגדולה בעולם, ואז תירגעו על החולות הלבנים כשלג של חוף סיאם, התכוננו לעשות גלים, כשאתם משתכשכים בפארק המים הגדול בעולם עם עשרות מתקנים וחוויות מימיות ידידותיות למשפחות, תוכלו לצפות להרפתקה רטובה ופרועה, מוקפת ב'ג'ונגל' טרופי שופע ובנופי טנריף המדהימים שמעבר.

 

פארק סיאם טנריף משתרע על פני 50 דונם עצומים, גדוש בכיף מימי. יוצריו רצו לבנות את פארק המים הגדול והטוב בעולם והם הצליחו בענק.

מחפשי ריגושים קשוחים ירצו לעשות את מתקן האקסטרים הדרקון המתריס נגד כוח המשיכה, מגדל הכוח המסחרר והמגלשה מעוררת הכבוד של קינרי אבל מי שלא רוצה להפחיד את עצמו בטיפשות יכול ליהנות מהלייזי ריבר שובר השיאים ומהפנטזיה של הענק.

 

אתם יכולים אפילו לחצוב כמה שוברים בבריכת הגלים הגדולה בעולם, לפני שתספגו קצת קרניים על החולות הלבנים והבתוליים של חוף סיאם.

פארק סיאם טנריף הוא חובה לכל מי שמגיע לעיר כי זו חוויה מיוחדת שתוכלו לפגוש כאן וליהנות ממנה יחד עם ילדים קטנים ומתבגרים.

 

פארק סיאם טנריף נחשב טוב יותר מאשר פארק מים בברצלונה אבל הוא מאוד מרוחק ממנו, כך שאם הגעתם לנופש בברצלונה או מדריד לא תוכלו להגיע אליו. אם תהיו בעיר סנטה קרוז תוכלו להגיע בתוך 45 בלבד לפארק המים וליהנות ממה שיש לו להציע.

פארק סיאם טנריף כרטיסים מחיר

מחיר כרטיס לפארק המים החל מ-40 יורו, ילדים בגילאי 3-11 בליווי מבוגר החל מ-28 יורו, עד גיל שנתיים חינם. מומלץ להזמין כרטיסים מראש כדי לא להמתין המון זמן בקופות הפארק.

 

היכנסו להזמנת כרטיסים מראש!

 

לאחר הזמנת הכרטיסים תקבלו אותם ישירות למייל ולסלולרי. אין צורך להדפיס את הכרטיסים, פשוט מציגים אותם בסלולרי ונכנסים לאחר סריקת הברקוד של הכרטיס.

 

שעות פתיחה ופעילות: כל יום בין השעות 10:00-18:00. חתכנו שינויים בימי הפתיחה ושעות הפעילות. בהזמנת כרטיסים מראש תוכלו לוודא שהמקום פתוח.

כתובת: Avda. Siam Park, s/n, 38670, Costa Adeje

פארק סיאם טנריף

המלצות של אנשים שהזמינו כרטיסים מראש:

  1. הפארק פנטסטי, מתקנים נהדרים ושירות טוב מאוד. התור לנסיעות ארוך, חלקם למעלה מ-45 דקות וזה לא נהדר ואז שוב עומדים בתור להסעה הביתה בסוף היום. בסך הכל חוויה טובה ואחזור.
  2. היה יום טוב מאוד, ממש מהנה. בסופו של דבר חזרנו שוב ונהנינו. אמליץ על מעברים מהירים אם אתה מבקר בחופשה.
  3. יום בילוי מדהים! הרכיבות היו מדהימות; הסביבה פשוט מהממת. ממליץ בחום על פארק המים הזה!
  4. יום בילוי פנטסטי, אפשר לצאת לטיולים ולחוף, תמורה נהדרת לכסף, אוכל נהדר. ממליץ בחום על פארק המים הטוב ביותר שהייתי אי פעם. ביקרתי בו 10 פעמים במהלך השנים.
  5. פארק מים מדהים, האוכל היה נחמד. צריך לעמוד בתור לא מעט אבל שווה לעמוד בתור בפארק מים כזה. 100% שאבקר שוב בפארק סיאם. זה ממש כמו יורודיסני פריז של פארקי המים. 

תפריט נגישות